2014. március 15., szombat

Questionaire

Sziasztok :3 Elhatároztam, hogy egy hónapba egyszer megkérek valakit, hogy dobjon össze egy 10 kérdésből álló kérdő ívet Márciusban a http://worldwidedreamersx.blogspot.hu/ írójára esett a választásom (: ja és mi előtt elfelejteném olvassátok és komizzatok  hozzá is. :)!
Akkor lássuk (:
Ha szeretnétek a blogról kérdezni kommentben tegyétek meg. 
xx♥
Ask Me
1. Honnan szerzel inspirációt? 

Legfőbb képen Anyukámtól szoktam segítséget kérni ha elakadok a blogjaimba de zenék és képek is segítenek. De mivel elég nagy baráti köröm van ezért néha az életem kisebb eseményeit is beleírom, hogy tényleg személyesebb legyen a ti számotokra is a történet.

2. Miért azok a szereplők akik?

Demi Lovato: Sokak számára példakép  és iszonyatosan jó hangja van Demi zenéi nagyon sokat segítettek abba, hogy visszanyerjem az önbizalmamat miután az a srác akit szerettem az mondta, hogy csúnya vagyok.Amúgy mellesleg ma két éve, hogy nem ivott alkoholt nem nyúlt droghoz és nem bántotta magát és twitteren világ trend lett, hogy #StayingStrong2Years

Eric Saade: Inspiráció és motiváció egyszerre a dalai a legszomorúbb napjaimat is szebbé teszik és nem utolsó sorban egy álom pasi. Nála egy pillanatig nem volt kérdés, hogy megszerettem a számait. Sugárzik belőle a pozitivitás.

Selena Gomez: Első film amit láttam tőle a Hercegnő Védelmi Program volt nagyon megtetszett, ahogy játszik főszerepben Demi Lovatoval ezek után kezdtem el nézni a Varázslók a Waverly Helyről sorozatát meghallottam a főcím dalt és csak utána szeretem meg a számait. Egyszerűen imádom a stílusát gyönyörű.

Cher Lloyd: Imádom az angol kiejtését. Egyszerűen elképesztő hangja és stílusa van tudom, tudom, hogy ex x-factoros de akkor is hatalmasat alakított. És ugye részt vesz Demi Lovato Neon Lights Turnéján egyre híresebb lesz ő is. Cher is tele van inspirációval.

Molly Sandén: Amikor megismertem Eric zenéjét mint nagy fangirl volt, az, hogy utálom pfúúj ki ez a csaj?? De meghallgattam tőle a Why Am I Crying? -ot és beleszerettem a dalaiba csodálatos énekesnő és ahogy csodálatos ember is.

Chachi Gonzales: Fantasztikus táncos  Chachiról többet nem is kell mondani.

Tone Damli : Először az Imagine klipben láttam meg annyira nem érdekelt, hogy ki ez de meghallgattam pár dalát és rájöttem, hogy egészen jó. Szerintem Tone csak egyszerűen szép és kedves.

One Direction : Directionerek örülhetek nem sokára nagyon sok szerepük lesz a blogomba. Szerintem aranyos, hogy öt ismeretlenből barátok és egy csapat kovácsolódott.

Alex Jafarzadeh: Jó táncos baromi jól táncol egyszerűen imádom.

Edin Jusuframic : Hát csak ugyanazt tudom róla mondani mint Alexről. 

3. Amikor írsz olyan a hangulatod, mint amilyen zenét  hallgatsz, vagy amit kiteszel hozzá?

Általában olyan zenét hallgatok amilyen hangulatom van, de mindig zenéhez írom a fejezetet ugye a legutolsó fejezetnél a Heart by Heart volt amikor írtam mindig azt a dalt hallgattam.

4. Mióta írsz? 

Hát lassan már 4 éve  :33 .

5. Miért kezdtél el írni? 

Hát ha a kezdetekre vezetem vissza akkor igazából csak unatkoztam és egy füzetet firkálgattam, de leírtam egy mondatot és 3 hónap alatt írtam meg az első sztorimat ami soha nem lett publikálva. 

6. Előre megírod fejben a fejezeteket? 
Nem ,mert elfelejteném, de amúgy ötleteken szoktam gondolkodni, hogy hogyan legyen. Kész fejezet csak a blogon létezik. 

7. Volt  sztorid a blogok előtt? 

Igen volt elég rossz lett de még mindig meg van, mert szép emlék az első füzetbe írt publikálatlan történetem. 

8. Este vagy nappal írsz inkább? 

Este, mert akkor van rá időm és sokkal jobban kitudok kapcsolni. 

9. Szokott film, zene, kép megihletni? Melyik ihlet meg legjobban? 

igen. Általában a képek zenék szoktak megihletni. De a leggyakrabban a zene mert azt írásközben is tudom hallgatni és nem kell megállnom a mondat közepén, hogy megnézem a képet. 

10. Szeretnél íróként dolgozni? 
Igen :33 Már gondoltam rá(: , sőt el is terveztem, hogy minden évad után hagyok egy 1 hónapos szünetet annyi idő alatt kijavítom a benne maradt hibákat és átírom a neveket, hogy ha egyszer kiadatnám ne sértse a személyi jogokat.

 

2 megjegyzés:

  1. A szereplők indoklása remek lett! =33 egyet is értek velük! =)
    Az első sztoris dolog velem is így van haha én se publikáltam de megvan a füzet.
    Egyébként köszi hogy engem kértél meg nagyon kedves dolog hogy személyesebbé teszed a blogodat ezáltal is !! :-). Másrészt amúgy bámulatos író vagy aki sokoldalú szóval szerintem író lesz belőled ezt lefogadom! :-) xoxo <3

    VálaszTörlés