2014. április 21., hétfő

10. fejezet

Sziasztok :3 Meghoztam a következő fejezetet. :) Én már holnap suliba megyek szóval nagyon jó nektek még holnap otthon vagytok :)
xx♥



LIKE NEON HAAAIIIIIIRRRRR /1. rész/ 

Maya szemszöge
Amikor felkeltem Eric még csendesen aludt.
Megpusziltam a vállát de én inkább kikeltem az ágyból és elkezdtem készülni a fodrászomhoz.
-Szia! –nyitott be Emma. 




-Csendesebben Eric még alszik. –mondtam.
-Ja bocsi.
-Három perc és indulhatunk! –mondtam mosolyogva.
-Oké! –ült le.
-Szia Eric! –pusziltam meg az arcát… valamit motyogott de már aludt is tovább.
-Akkor mejünk! –mondta Emma.
Halkan kiosontunk a szobából.
-Aztán valami szép hajjal gyere vissza! –mondta Regi.
-Az lesz! –mentünk ki mosolyogva.
Ahogy elindultunk elkezdett szakadni az eső.
-Nincs nálunk esernyő! –mondta Emma.
-És? –sétáltam tovább.
-Téged ez nem zavar?
-Én szeretem az esőt. –mosolyogtam.
-De a hajad?
-Nem érdekel! –mentem tovább.
-ÁÁÁ basszus! –vette Fel Emma a kapucniját.
-Megérkeztünk! –mondtam.
-Végre! –sóhajtott fel Emma.
-Sziasztok! –mentünk be.
-Sziasztok Lányok! Maya gyere!
A szalonban két órát töltöttünk.
-Valahol csinálhatok egy képet? –kérdeztem.
-Ott az a tükör?
-Jó lesz köszi! 

@mayadarwinofficial: LIKE NEON HAAAIIIIIRRRRR!!!! 💙💙💙💙💙
Miután feltettem instára a képet elindultunk vissza.
Eric szemszöge
Amikor felkeltem egyedül voltam a szobába.  Maya nem volt velem.  Kikeltem az ágyból és elmentem fürdeni. Miután kész lettem csináltam egy képet. 

@ericsaadeofficial: én már csak haza akarok menni.
Feltettem a képet. Visszamentem a szobámba….. az elvonási tünetek jelentkezni kezdtek. Tehát csak lefeküdtem.
-Szia Eric! –jött be Tomas.
-Szia! –próbáltam felülni.
-Maradj csak! –ült le egy székre.
-Hogy vagy?
-Nem jól! Elvonási tüneteim vannak és nagyon szenvedek.
-Még mindig? –kérdezte meglepődve.
-Persze tegnap előtt megint…
-Eric…. figyelj tudom, hogy én csak a menedzsered vagyok, de számomra nagyon fontos vagy…. kérlek ne add fel a harcot amit most vívsz magaddal nem győzhet le a drog téged ennél erősebb vagy.
-Tomas annyi minden történt már velem…. talán Maya miatt megkell, hogy próbáljam….
-Nagyon szereted ugye?
-Igen.
-Akkor.. basszus Eric, holnap bejövök és beszélünk csak meghallgatásra kell mennem.
-Rendben. Szia!
-Szia! –ment el.
 Maya szemszöge
Emmával mentünk vissza fele.
-Annyira kíváncsi vagyok, hogy Eric mit fog szólni! –mondtam.
-Biztos tetszeni fog neki. Olyan szép a hajad! –mondta Emma.
-Köszönöm!
-Háááát megérkeztünk!  Menj be!
Megálltam a szoba előtt.
-Köszönöm, hogy eljöttél velem. 
-Jaj ugyan máskor is! De én megyek! Szia! –ölelt át.
-Szia!
Emma elment és én meg bementem Erichez.
-Szia Szerelemem!
-Baby when they look up at the sky. We’ll be shooting stars just passing by You’ll be coming home with me tonight We’ll be burning up like neon lights  -énekelte Eric. –Csodálatosan szép vagy May! –csókolt meg.
-Te meg nagyon forró! Nem vagy lázas?
-Nem tudom!
-Bújj be az ágyba! –mondtam.
-Jól van!
Eric lefeküdt én pedig alaposan betakargattam.
-Aludjunk egyet! –feküdtem mellé.
-Rendben. Szép álmokat Szívem! –mondta Eric.
-Neked is.

1 megjegyzés: