2014. május 31., szombat

1. fejezet

Sziasztok! ♥
Itt van egy új évad és vele együtt egy új de még is régi történet folytatása. (: Próbálom a legtöbb izgalmat hozni nektek a következő pár fejezettel.
Jó olvasást :3
 Kérlek kommenteljetek.
xx♥



Rebel Love 

Andy szemszöge
Maya mellett ébredni csodálatos volt. Kicsit kócosan álmos szemekkel mosolygott rám.
-Jót aludtál? –csókoltam meg.
-Igen. –fogta meg a kezem.
-Dragonfly… -simított végig a kezemen lévő tetováláson. 

-Min gondolkozol? Ericen?
-Andy ez egy olyan kapcsolat volt mindig is, hogy örökké legjobb barátok… miután szakítottunk elvesztettem a legjobb barátomat. Nem szeretnélek megint elveszteni.
-Tudom… nekem is nehéz volt. De Maya tudod mit? Menj vissza Erichez és legyünk a legjobb barátok.
-Andy ezt ezt most komolyan mondod? –sírt May.
-Igen teljesen.
-De nem leszel egyedül?
-A legjobb barátom itt lesz velem!  -ölelt át.
-Andy Snow mindig is te voltál a legjobb.
-Ez nem is kérdéses. –gyújtottam rá. 

-Ne cigizz már ennyit! –vette ki a kezemből és bele szívott.
-Pusztítod magad, hogy segíts nekem! Normális vagy?
-Teljesen! –mosolygott rám, majd ki vette a kezemből a cigimet és elnyomta.
-Jelen esetben, ha nem te csinálod akkor valakinek eltöröm a kezét.
-Nem vagy te olyan nagy fiú! Állj fel Hollywood!
-Maya! Ne már kérlek!
-Mit ne már! –ült vissza az ágyra.
 -Bolond! –öleltem át.
-Csak mint te. –dőlt nekem.
-Jaj Maya! Beszélned kéne Erickel.  –mondtam neki.
-De én még nem állok készen erre.
-Dehogy nem! Menj öltözz!
-De akkor gyere velem! –húzott fel.
-Utoljára kiéled magad? –öleltem át.
-Egy időre igen! De nem utoljára.
-Te mikor lettél ilyen?
-Egy rock énekessel ez előtt!
-Milyen rock énekessel? Ja velem! Micsoda?
-De szeretlek! –csókolt meg.
-Hát kérlek! –mosolyogtam rá.
Eric szemszöge
Nem hittem el ,hogy végre eljutottam Amerikába… de még is megtörtént a csoda. Annyira jó lenne, ha Maya-val lennék itt. De ez egy kicsit másképp alakult. Minden.
-Tone…. én ezt már nem bírom tovább.
-De Eric muszáj kitartanod! Ha szereted Mayat. –fogta meg a kezem Tone. 

-Hát nem tudom! Nem tudok már kiigazodni a saját érzéseimen. 
-De Eric! Hidd el az erő benned van! El kell menned a szállodához.
-Persze- persze! Tudom- tudom! Menjünk jó?
-Persze!
Elindultunk a szállodába. Végig jártuk az Angyalok városát mire megtaláltuk… kis csábító herceg tud választani.
-Jó napot! Andy Snow, melyik szobát foglalta le?
-Az egyes lakkosztályt!
-Köszönöm! –indultunk el Tonenal.
Amire meg felértünk és megtaláltuk egy picit kimerültünk, mert lépcsőztünk. Végül is miért ne? Hiszen jók vagyunk!
Az ajtón óvatosan nyitottam be.
-Maya, hogy teheted ezt velem? –kérdeztem.
-Maya nincs a szállodában! –fordult meg a székkel Mira.
A szék a szoba közepére volt állítva, mintha várt volna minket.
-Hol van Maya? –kérdeztem.
-Már nem tartózkodik itt. –mondta mosolyogva.
-Muszáj tudnunk, hogy hol van! –mondta Tone.
-Mira! –lépett be a szobába a keresett személy. -Oh! Basszus! –fordult sarkon, ahogy meglátott.
Utána szaladtam.
-May! –fogtam meg a kezét.
-Ne kérlek! Ne!
-De May! Én csak azt szeretném tudni, hogy miért tetted ezt velem?
-Nem tudom! –sírta el magát. –Szeretlek!
Átöleltem, hogy egy kicsit megnyugodjon.
-May te engem nem
-Neeeem Eric én nagyon megijedtem… amikor azt mondat, hogy elbuksz megint!
-De te bátorságot adtál, amikor azt mondat együtt. De te még is elhagytál. Éjszaka! SMS-ben szakítottál! Felfogod?
-Eric, nem volt más lehetőségem. –mondta Maya.
-De lett volna!
-Még is mi?
-Az, hogy megbeszéljük. Megértetettem volna, hogy eljössz LA-be és ami itt történt volna nem hoztam volna fel.  Ha Andy és közted történik valami nem érdekelt volna. De te inkább leléptél és hagytad, hogy fájjon. –húztam fel a csuklómról a pulcsimat.
Maya megfogta a kezem.
-Miattam?
-Mindent miattad teszek! –csókoltam meg.
-Ne haragudj! –puszilta meg.
-Felesleges lenne.
-Mármint?
-Most eggyel több vágás már mit számít. Te vagy az életem értelme… azt hittem nem fogsz elengedni soha. Erre még is megtetted!
-Nem akartam.
-Te soha nem akarod!
-Jaj! Eric! –ölelt át sírva.
Megpusziltam a homlokát.
Hope szemszöge /Stockholm/
-Tudod elég idegesítő, hogy egész nap a laptopodon lógsz! –mondta Zayn. –Mint, hogy inkább velem lennél. 

-Nem a te bátyád jött ki elvonóról és hagyta el a menyasszonya az éjszaka közepén. Nem?
-De Kicsim! Többet foglalkozol vele! –mondta Zayn.
-Ne hogy már a bátyámra legyél féltékeny!
-Nem vagyok az! Még ha nem a húga lennél akkor se!
-Valld be, hogy igen! –ültem Zayn ölébe.
-Nem.
-Zayn?!
-Nem!
-Zayn Kicsim!
-Na jó igen.
-Gondoltam! –csókoltam meg.
-Szeretlek!
-Én is! De folytatnom kell amit elkezdtem.
-Már megint kezded!
-Zayn kérlek! Este csak veled leszek!
-Jól van Édesem! –csókolt meg. 

Andy szemszöge
Bementem a szállodába Maya után. De láttam, ahogy Erickel csókolóznak. Elmentem mellettük egyenesen Mirához.
Egyedül ült a szobába a földön és gitározott. 

-Szia Szépség!
-Szia! Szerinted tetszek én valakinek? Én vagyok az örök szingliség.
-Nekem tetszel! –ültem le mellé.
-Ne hazudj!
-Távol álljon tőlem. –öleltem meg. -Nincs kedved egyszer eljönni velem randizni, még itt Amerikába?
-Miért meddig szeretnél maradni?
-Amíg Mayaék!
-Értem! Akkor holnap?
-Tökéletes! –pusziltam meg az arcát.
Ekkor Eric és Maya kézen fogva sétált be.
-Szent a béke?
-Igen az! –csókolta meg Eric Mayát. 

-De aranyosak vagytok.
-Köszönjük!
-Csókot! Csókot! Csókot! –mondta Mira.
Eric megfogta Maya kezét és megcsókolta.
-És veletek mizu?
-Holnap elhívtam Mirát randizni.
-Jaj de jó! –ölet át Maya.
-Tone, hol van? –kérdezte Eric.
-Itt vagyok! Csak a öt repjegyet valakinek lekellett foglalni péntekre.
-Igazad van! Fárasztó volt ez a szerda.
-Gyertek aludjatok itt.
-De ti elfoglaljátok az összes ágyat. –mondta Tone.
-Én alszok Andyvel és akkor neked is lesz ágyad! –mondta Mira.
-Jaj köszönöm.
Lefeküdtünk aludni. Tone egyedül aludt.
Mirát átöletem és próbáltam elaludni. De még hallottam ahogy Maya és Eric jó éjszakát kíván egymásnak.
Magamhoz húztam Mirát és én is elaludtam.

3 megjegyzés:

  1. Szia! :D
    Komizok így 2 AHS rész között..xd
    Örülök, hogy összejöttek újra Ericék, de nekem akkor is May szimpatikusabb Andyvel..:/
    Hope és Zayn szemszöge tettszett :P
    Jó évadnyitó volt!
    U.i.: megszerettem ezt a számot!! :D ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Gondoltam, hogy függő leszel legjobb sorozat :33
      Tudom, hogy szimpatikusabb.
      Tudtam, hogy tetszeni fog :D amúgy Zayn egy képen se hajlandó ide nézni
      Köszi :33
      imádom ezt a számot

      Törlés
  2. Zaynieeeeee de cuki. *-* <3<3 Ah. Mar csak 4 nap a sulibol. *-* Yesss. Varom a kovit.:DD

    VálaszTörlés