2014. május 5., hétfő

13. fejezet

Sziasztok! :33
Itt van a következő fejezetet. :) Remélem tetszeni fog (: .
Kérlek kommenteljetek... nagyon sokat jelentene :)

Az érettségizőknek pedig nagyon sok sikert kívánok a hétre.
Éss ne feledjétek 7 fejezet és évadzárás :)  :/
xx♥




Never Look Back  /2. rész/


Mira szemszöge 

Reggel a szállodai szobámba keltem. Kicsit kócosan mutatta meg arcom a szembe lévő tükör.
-Leszarom! –dőltem vissza a párnák közé. –Nem kell nekem mindig jól kinéznem. Kijár egy kis pihenés. –de ekkor megszólalt a telefonom, ami a fél méterre lévő asztalon volt. –Szólj csak! Biztosan nem mászok el addig.
De még az ajtón is kopogtak.
-Kisasszony! Jó reggelt! Hoztam törölközőket. Visszajöjjek később?
-Hozza be nyugodtan! –húztam a fejemre a takarót.
-További szép napot! –tette le, majd sarkon fordult és kiment a szobából.
Végre egyedül. Annyi szép helyen voltam már… de most miért pont Svédországba utaztam. Tokio, Párizs, New York, LA és a világ összes helyén. Most pedig Stockholm…. és most nem a tájról fogok írni, ha nem egy drogfüggő párról akik a barátaim… meglepően nehéz lesz majd elkészíteni és közben építem fel a dalaimat. Megcsinálom a mai nap folyamán az interjút de nem fogom őket itt hagyni…. mindent megteszek, majd értük, hogy Eric végre tiszta legyen.
Egész éjszaka a megfelelő kérdéseket írtam… nem akartam se az életükbe, se a sebeikbe behatolni…én nem ezért vagyok itt.
Végre kikeltem az ágyból… és felöltöztem. Összedobáltam a táskámba a telefonomat, fülesemet , töltőmet a laptopot a laptop táskámba tettem és elindultam. Rögtön az első buszra felszálltam és elmentem a központba.  A buszon sokat gondolkodtam, hogy hogyan fogja őket érinteni az interjú…. de végül is megérkeztem a központ elé. Egy leszokott boldog lány és egy srác nagyon szomorú története… senki nem készítette fel se Ericet se Mayát erre, hogy ebbe belecsúszhat félelmetes őket itt látni…. Maya nagyon erős és örülök, hogy letette a börtönét ami falakat húzott köré.
Megálltam a szobájuk előtt és kopogtam.
-Gyere! –nyitott ajtót Eric. 

-Szia! Jó reggelt! –mentem be.
-Hol van az már? Amúgy szia! –mosolygott Eric.
-Mira! Szia! –ölelt át Maya.
-Szia!
-Srácok! Készíthetnék veletek egy interjút?
-Igen! –vágták rá egyszerre.
-Fantasztikusak vagytok.
-Hány kérdés lesz? –kérdezte Eric.
- Általában öt- hat kérdést szoktam feltenni.
-Az úgy rendben! –mondta Maya.
-Pakolgassatok! Addig megírom a cikk bevezetőjét.
-Rendben! –mondták.

Az élet élet! Éljed!
Egy 23 éves srác függősége amikor már az erős barátnője se tudja, hogyan és mivel segíteni.
Ismerjétek meg Maya Darwin és Eric Saade történetét.
-Sziasztok! -mondtam.
-Szia!- válaszoltak. Eric és Maya összekulcsolták a kezüket.
-Akkor kezdjük az elején! Eric milyen drogot használsz és miért.
-Heront!... Amikor elkezdtem csak buli volt az egész, de ma már komoly függőségé vált. Meghatározza az egész életemet. Minden nap migrénjeim és elviselhetetlen fájdalmaim voltak amíg lőttem magam…. ma már csak Maya a fontos és nem a veszélyes, piszkos játékaim… 2hónapja tiszta vagyok és nem szeretném előlről kezdeni az egészet! –mesélte Eric megrendülten.
-Maya milyen volt Erickel az első találkozás? –kérdezem tovább.
-Furcsa! Itt találkoztunk de először nem mondta el, hogy drogfüggő félelmetes volt megtudni, de megígértem neki, hogy soha nem fogom őt egyedül hagyni. Sokszor szedtem ki a tűt a kezéből amikor nem a központban voltunk. Félelmetes őt olyankor látni.  –mondta Maya miközben Eric hátát simogatta de a másik kezével a könnyeit törölgette.
-Eric ilyenkor fáj?
-Rettenetes fájdalmaim vannak ilyenkor. Utálom magam, ilyenkor rágyújtok iszik és közben lövöm magam. Ez élet? NEM!  Ez kínszenvedés. –Eric megfogta Maya kezét. –Sokszor próbáltam megölni magam, de Maya megmente az életem és végre van értelme, hogy éljek!
-Maya?
-Azt hittem, én köszönöm neki az életem, de ezzel nagyon meghatott! Szeretlek!
-Köszönöm nektek ezt az interjút! -mondtam mosolyogva.
by: Mira Higgs
-De viszont most rohanok…. majd a bulin találkozunk. Sziasztok! –pakoltam össze a cuccaimat.
-Szia! –köszöntek el.
Tone szemszöge /este a reptéren/ 













Már többször elindultam Amerikába.. de mindig meggondoltam magam… és ez ma sincsen máskép nem szeretnék a múltammal találkozni…. félelmetes és sötét. Pont mielőtt felszálltam volna a gépre sarkon fordultam megkerestem a bőröndjeimet és amilyen gyorsan tudtam kijöttem a reptér területéről. Nem tudtam, hová mehetnék. Ezét jutott eszembe a központ. Első utam rögtön oda vezetett megáztam és sírtam. Becsöngetem! Regi azonnal beengedett. Mayaék szobájába mentem és bekopogtam. Eric nyitott ajtót…. kicsit meglepődött de egyből átölelt.
Eric szemszöge / aznap/
Tonenak gyorsan egy matracot fújtunk fel és azon aludt.
-Jó reggelt! –kelt fel.
-Neked is! –mosolyogtunk rá Mayaval.
Tone ahogy felkelt gyorsan átöltözött és összeszedte a cuccait.
-Hova mész? –kérdeztem.
-Köszönöm, hogy befogadtatok éjszakára de én most haza megyek.
-Osloba?
-Eric már Stockholmba lakom!
-Tényleg! Bocsi. –mosolyogtam.
-Tényleg köszi mindent! –köszönt el.- Sziasztok!
-Szia!
Tone elment mi pedig Mayával visszaöltöztünk pizsibe és visszabújtunk az ágyba. Mayat csókolgattam és közben felemelkedtem. A hasát simogattam miközben Ő a nyakamat. 

Én már alig bírok magammal…. de Mayára megéri vágyni.
-Fúúúj! –nyitott be Hope.
-Te is csinálod! Szóval csönd! –szakadtam el May ajkaitól.
-Igen, de az más! És szedtél már le rólam pasit, mert megcsókolt.
-A húgom vagy féltelek. –ültem föl.
-Maya a legjobb barátnőm te meg a tesóm vagytok. Szóval kettő egy nekem.
-Kicsim! Megyünk? Még sok dolgunk van! –jött be Zayn. Majd megcsókolta a húgomat. 

-Mehetünk Kicsim! –mondta Hope.
-Sziasztok! –köszöntek el.
-Sziasztok! –szóltunk utánuk.
Elmentek.
-Hol is tartottunk? –kérdeztem Mayát.
-Azt hiszem tudom! –feküdtünk vissza.
-Készen állsz?
-Igen. –csókolt meg.
Megtörtént az első alkalom… megkaptam az Istennőmet, akit annyira szeretek és olyan sokáig vártam rá.
Maya a mellkasomtól kör- körösen a férfiasságomig simogatott.
Lassan délután lett és mi elkezdtünk készülni az esti partira.   

2 megjegyzés:

  1. szia! :D
    Tettszett a rész főleg Hope és Zayn! ;)
    Kíváncsian várom a folytatást!

    VálaszTörlés