2014. június 15., vasárnap

4. fejezet

Sziasztok Drágák! :3
Itt van a Nyár ♥
Köszönöm, hogy ennyien olvassátok a blogomat és mivel itt is kitört a nyár a Staying Strong-ba miért ne törhetne ki.... a következő pár részben Ibizán nyaralnak és nem sokkal utána pedig esküvő.
xx♥



Never Back Down 

Eric szemszöge 

Elaludtam és amikor felkeltem Maya az ágyra dőlve aludt. Megsimogattam az arcát és visszahunytam a szemeimet.
-Eric! –simogatta meg Maya a mellkasom. -Jobban vagy? –puszilta meg a homlokom.
-Jobban vagyok egy picit…
-Fáj a kezed?
-Már annyira nem! –ültem fel.
-Jó reggelt Mr. Saade. Hoztam a gyógyszereket.
-De jó! –ültem fel.
-Vedd be! –szorította meg a kezem Maya.
-Jól van! –vettem be.
-Ügyes vagy Édesem!- csókolt meg.
-Mr. Saade, miután végett értek a kórházi kezelések végett értek, egy rehabilitációs intézetbe kell pár hónapra be kell költöznie. –mondta az orvos.
-Ne! Nem! –dőltem vissza a párnára. Maya megszorította a kezemet erősen. -Maya, nem akarok oda visszamenni.
-Miért tiltakozik ennyire? –kérdezte Eric orvosa.
-Már volt ott drogelvonón és nem voltak jó napjai ott.
-Megértem, de ezt kezeltetni kell.
-Nem kell! Elbírok vele. –ült fel mellém May.
-Nem akarok itt egyedül lenni. –sírtam.
-Nem leszel. Ne aggódj! Mindvégig itt leszek veled.
-Köszönöm! –ült fel.
Maya a hátamat simogatta… annyira jól esett én közben tejesen összezuhantam. Annyira jól esett, hogy segített nekem mindenbe. Nagyon rosszul voltam. Inkább visszafeküdtem és megpróbáltam elaludni.
-Jól vagy? –takart be Maya.
-Igen, csak fáradt vagyok.
-Jól van! Akkor aludj! Addig elmegyek sétálni.
-Maya… menj haza nyugodtan. Egyedül szeretnék lenni… nem kell itt lenned velem! Nyugodt lehetsz… úgy is a bevisznek innen. Nem kell velem többet bajlódnod.
-Nem vagy teher. Eric a mennyasszonyod vagyok…. bárhol is vagy én melletted állok.  Nagyon szeretlek! –csókolt meg.
-Én is! –csókoltam meg. –De aludnék Édesem! 
-Megértem! –puszilta meg az arcom.
Kicsit besötétítette a szobát a tarkómra vizes ruhát tett a szekrényre egy pohár vizet tett, majd megpuszilta a homlokomat… és halkan kiment a szobából. Átfordultam az oldalamra. Felnéztem és láttam ahogy csöpög le az infúzió… minden csepp érintett. Maya hiányzott nagyon… olyan jó lett volna megfogni a kezét megcsókolni. Ezeken töprengtem miközben elnyomott az álom.
-Szép jó reggelt! –simogatta meg May az arcom.
-Meddig aludtam? –kérdeztem pislogva.
-Három órát. –mosolygott rám May. –Olyan aranyosan aludtál.
-Akkor miért kelltettél fel?
-Mert jó hírem van.
-Milyen jó híred? –kérdeztem.
-Az, hogy holnap hazaengednek.
-Nem úgy volt, hogy rehabra kell visszamennem.
-Most már nem kell.
-Hogyhogy?
-Megyünk Ibizára!
-Mi? Komoly? Holy shit! –öleltem át May-t.
-Örülsz? –kérdezte.
-Nagyon.
-És, van még egy jó hírem?
-Mi az Kicsim?
-Minden barátunkat elhívtam Ibizára.
-Úristen imádlak!
-És ami a legjobb, hogy ma este indulunk!
-De jó! –csókoltam meg.
Maya szemszöge 

Este hat körül hagytuk el Erickel a kórházat. Kint egy limuzin várt minket.
-Állj! Csukd be a szemed!
-Oké…
Kinyitottam a limuzin ajtaját.
-Meglepetés! –kiáltották a többiek.
-Köszönöm! –csókolt meg Eric.
Beültünk és elindultunk a reptére.
-Hány napja szervezed, hogy a svédországiak is itt vannak.
-Egy hete! –mosolyogtam rá.
-Csodálatos vagy!
-Tudom! –mondtam.
-Azt hiszem megérkeztünk! –mondta Hope izgatottan. 

-Igen! –szálltunk ki a limuzinból.
-Eric az első osztályon utazunk! –mondta Tone. 

-Mi van ma? –kérdezte Eric.
-Az, hogy most szépen fölülünk arra a gépre és elmegyünk Ibizára. 
-Szuper!
Bementünk a reptérre. Mind a tizenhárman elkezdtünk szaladni, hogy időben elérjük a gépet. Pont mi előtt elindították volna
Felszálltunk a gépre. Leültünk és elálmosodva összebújva aludtunk el Erickel.

2 megjegyzés:

  1. Aaaaaa. Vigyenek engemis! *-* Latom sikerult megirni. Raadasul nagyon jol! :D

    VálaszTörlés
  2. Hát jól van jó ki vagy xDDD
    Magyarból hányas is lettél?! 4? Hát nem látszik..xD
    Ibiza menjünk mi is, hozom a kocsit ;)
    http://data1.whicdn.com/images/120330713/large.jpg

    VálaszTörlés