2014. június 18., szerda

5. fejezet

Sziasztok! :3
Megérkeztem az 5. fejezettel.
Ki ne szeretné Ibizán megtudni, hogy ott fognak megesküdni élete nagy szerelmével. És ki ne szeretné ott átélni a legény/leány búcsáját.
Jó olvasást Drágák (: ♥
xx♥



We Go To Ibiza 

Maya szemszöge
A gépünk leszállt Ibizán és Erickel kézen fogva szálltunk le a gépről.
-Annyira köszönöm ezt az utat! –csókolt meg.
-Nem kell! Ne köszönd! –mondtam.
-Juppi! Ibizán vagyunk! –mondta Tone.
-Mikor érünk már a szállodához? –nyafogott Hope.
-Ne panaszkodj! Én viszek minden cuccot. –mondta Zayn.
-Ne aggódjatok! Már itt is vagyunk. –mondta Emma és kinyitotta az előttünk lévő nagy házat.
-Megyünk fürödni?-kérdezte Roxy. 

-Majd holnap reggel. –mondta Andy és közben átölelte hátulról Mirát.
-Szia Édes! –csókolta meg Mirát.
-Szia! Alszol velem?
-Vannak még hasonló kérdéseid? –ölelte meg.
-Ne aggódjatok! Mindenkinek van külön szobája! –mondta Emma.
-Szuper! De nem párokban alszunk? –kérdezte Hope.
-De itt van, hogy ki kivel alszik! –mondta Emma. –Az első szobában alszik Alex és Tone. A másodikban Edin és Roxy, a harmadikban Emma, Molly és Em. Akkor most a három utolsó szoba lakója… a negyedik szoba Hope és Zayn szobája…. az ötödik pedig May és Eric szobája és egyben az utolsó szoba a legfrissebb párnak  Andynek és Mirának.
-De jó! –rohant be a szobájába mindenki.
Eric megfogta a cuccainkat és, bementünk a szobába.
-Minden rendben! –öleltem át.
-Teljesen! De aludjunk.
Átöltöztünk és befeküdtünk az ágyba.
-Jó éjt! –mondta Eric.
-Jó éjt! –bújtam hozzá.
Emma szemszöge
Reggel elsőként keltem fel és megláttam, hogy a tükör előtt volt a bőröndöm. 

@Emma_Andersson: Good morning Ibiza! (:
Halkan kimentem a szobából és kiültem a teraszra.
-Jó reggelt! –jött oda Tone. 

-Neked is!
-Mehetünk fürdeni? –jött ki Eric.
-Persze mehetünk. –álltunk fel az asztaltól.
Elindultunk a tenger partra ami egy három perc séta volt.
Andy és Maya kicsit lemaradva sétált utánunk. Ericet kerestem a szememmel de Ő éppen Mirával beszélgetett. Egy kis kikapcsolódás mindenkinek kellett már suli, munka meg Ericnek a kezelések után nem ártott. Ennek a barátságnak megint össze kell rázódni főleg, ha Eric azt tudná, amit mi tudunk akkor lehetséges, hogy Ő lenne a Föld legboldogabb embere. De sajnos még egy pár napig nem tudhat róla, de ma megnézzük azt a helyet, ahol Mayaval összefognak házasodni. Annyira várom már. Már pár hete csak ezt szervezzük, hogy minden rendben menjen.
-Emma, mikor megyünk megnézni tudod azt? –kérdezte Roxy.
-Ma, vagy holnap este. Nem tudom! –mondtam.
-Ja jó köszi!
Hamar leértünk a partra.
Andy Mirával egy kényelmes napozó ágyat keresett. Alex, Tone, Edin és Roxy egy plédet terített szét. Em és Molly mellém ültek le. Hope és Zayn pedig egyből megmártóztak a tengerbe. 


 
















Mayáék pedig rágyújtottak és kint ültek a tengerparton.
Maya szemszöge
-May lefotózol? –kérdezte Emma.
-Persze! –mondtam mosolyogva. 

@mayadarwinofficial: @Emma_Andersson sunshine bitch
Amíg lefotóztam Emmát addigra Eric eltűnt. Elindultam megkeresni.
-Hé! Mosolyogj! –szólt oda Andy. Ránéztem és már le is fotózott. 

-Rosszabb vagy a legragadósabb paparazzinál. –mondtam és mentem tovább.
Egyszer csak megláttam Ericet messziről felismertem a szürke atlétájáról és a kopott farmerjáról. Meggörnyedve ült az egyik kő féleségen. Gyorsan oda szaladtam hozzá. 

-Hé! Hé! Hékás! Jól vagy? –guggoltam le elé.
-Mi van? Igen persze,jól vagyok csak a kezemet néztem.
-Ezt felejtsd el! Ez már a múlt! Engedd le. Kicsim, ez már egy másik élet!
-Tudom! Megpróbálom elengedni. -csókolt meg.
-Sziasztok! –jött oda Molly. –Eric, jól vagy? 

-Persze!
Elindultunk sétálni.
-Köszönöm, hogy elhoztál ide! –csókolt meg Eric.
-Ugyan már! Ugye teszik?
-Igen! Nagyon.
Andy szemszöge
Mirával kézen fogva sétáltunk. 

-Annyira örülök, hogy Eric rendbe jött! –mondta Mira.
-Én is! Nagyon! –mondtam.
-Olyan kis morci vagy! –csókolt meg.
 -Nem igaz! Csak tudod Maya-t már nagyon rég ismerem. És nem szeretném, ha bántaná őt.
-Na ide figyelj! Ha Ő a legjobb barátod akkor adj neki szárnyakat, hagy élje meg a saját napjait Andy… ne te irányítsd May-t.
-Megpróbálom őt csak  a helyes úton tartani.
-Ne próbáld! Maya már felnőtt.
-De!
-Semmi de, Andy! –csókolt meg.
-Jól van!  Értem! Befogtam!
-Eric és a többiek! –nevetett Maya. –Szeretném, ha megnéznétek ezt az épületet. Eric itt fogunk összeházasodni két nap múlva. 

-Kicsim ,te most hülyülsz? –kérdezte Eric.
-Nem.
-Szóval itt fogom kimondani a boldogító igent?
-Vagy a boldogtalant! –mondta May.
-Ha neked mondom ki csak boldog lehet. –csókolta meg Eric Mayt.
-Annyira aranyosak nem? –kérdeztem Andy-t.
-De azok. –csókolt meg.
-Ugye, hogy nem rossz arc Eric?
-Kezdem megkedvelni. Lehet, hogy Maya-nak tényleg Eric mellett van a helye… és vele lesz a legboldogabb. Én meg veled.
-Mi van, most meg kéred a kezem? Nem gondolod, hogy kicsit túl korai lenne.
-De gondolom!
Lassan elindultunk vissza. Bementünk a szobába és Andy neki dőlt a falnak. 

-Ugye majd mi is itt esküszünk egyszer?  -kérdeztem.
-Persze! –rántotta meg a vállát.
-Na! –csókoltam meg.
-Mit na? –húzott az ölébe.
-Hát azt, hogy ilyen flegma vagy.
-Nem is vagyok flegma.
-Akkor mi vagy?
-Boldog vagyok.
-Akkor jó! De gyere aludjunk. –csókolt meg.
-Rendben, gyere!
Lefeküdtünk és átöleltem Mirát.
-Jó éjt!
-Neked is! –mondta.
Maya szemszöge
Eric az ágyon ült.
-Hé! Jól vagy? –pusziltam meg.
-Persze! Nagyon tetszik itt minden.
-Akkor van még egy jó hírem.
-Igen mi?
-Az, hogy Alex Andy és Edin egy oltári nagy  legénybúcsút szerveztek neked.
-De nem akarok inni.
-A különlegesség az, hogy csak koktélok lesznek.
-És?
-Mi és Kicsim? –nevettem.  –Minden lesz ott ami egy jó pasis bulihoz kell.
-Neked is lesz leány búcsúd? –kérdezte.
-Vannak még hasonló rossz kérdéseid? –csókoltam meg.
-Nincsenek Baby.
-Helyes válasz! De holnap reggel korán kelünk!
-Rendben! –feküdtünk le. –Jó éjt Picim! –ölelt át Eric.
-Neked is.

2 megjegyzés:

  1. De jó lehet ott lenni Ibizán! Egyszer én is kimegyek egy ilyen társasággal!:DD
    Én Hawaiin fogok amúgy esküdni de Ibiza sem olyan rossz hely..xd
    Na nézzünk AHS-t :DDDD

    VálaszTörlés
  2. De jooooooo! :3 *-* ^^ Bocsi hogy semmi otletem sincs de ha lesz igerem szolok. :D ^^

    VálaszTörlés