2014. június 21., szombat

6. fejezet

Sziasztok Drágák! ♥
Igen és igen ma megérkezett az esküvői fejezet, amit már oly régen várt. A fejezet megírásában közreműködött http://naomi-sztori.blogspot.hu/ írónője aki talán mondom talán egy másfél év múlva tesz ki fejezetet (':
Jó olvasást! (:
xx♥



The Wedding

Eric szemszöge
Mayával nyugodtan aludtunk, amikor valami zajt hallottunk.
-Te is hallod?-kérdezte Maya.
-Igen! Mi lehet ez?
-Nem tudom!-bújt hozzám Maya.
Hirtelen kinyílt az ajtó. És 4 feketébe öltözött férfi rohant be rajta.
-ÚRISTEN! -sikított Maya.
-Maradjatok csöndben különben bajok lesznek!-mondta az egyik.
A másik három lefogott és kivitt a szobából.
-Hé! Tegyetek le!-próbáltam kiszabadulni.
-ERIC!-hallottam Maya hangját.
És ekkor az egyikük egy zsákot rakott a fejemre. Egy ajtó csapódást hallottam majd még egyet. Levették rólam a zsákot. Kinyitottam a szemem. Négy fekete maszkos arcot láttam.
-Mit akartok tőlem?-kérdeztem.
-Elvinni a legénybúcsúdra!-mondta az egyik és levette a maszkot.
-Alex basszus! A szívbajt hoztad rám!
Csak nevetett. Körülnéztem, és rájöttem, hogy egy autóban vagyunk.
-Bocsi haver, de ez kellett! Ez a bevezető, de majd ha meglátod a helyet és a…Na mindegy. Andy, indulhatunk!
-Oké!-mondta.
-És hova visztek?
-Titok, de annyit elmondhatok, hogy messze van!
Maya szemszöge
Eric után futottam, de a nappaliban Mira megállított.
-Hé hova futsz?
-Ericet elrabolták! Hívni kell a rendőrséget!
-Hé nyugi, azok csak a fiúk voltak. A legénybúcsúra viszik Ericet.
-A szívbajt hozták rám! Hajnalról ránk törtek és felébresztettek! Szóval most inkább megyek visszafekszem aludni.
-Oké.
Mira szemszöge
Megvártam míg Maya bemegy a szobájába és beszaladtam Hope-hoz.
-Oké, nem sejt semmit!
-Húh, akkor jó. Hívd ide a többieket is!
-Oké!
Átszaladtam a többiekhez és szóltam, hogy jöjjenek be Hope szobájába.
-Itt vagyunk. -mondta Roxy.
-Oké.
-Na, figyeljetek! A holnapi esküvő teljes mértékben meg van szervezve. Már csak a mai leánybúcsút kell előkészítenünk. -mondta Hope.
-Felhívom a taxi szolgálatot! -előkereste Emma a mobilját.
-Én meg addig az éttermet! -mondta Tone.
-Hát akkor én fogom felhívni a fiúkat!-nevetett Molly.
Ameddig a lányok telefonálgattam kimentem a konyhába és sütöttem reggelire palacsintát.
-Hm, mi ez a kellemes illat? -jött ki a szobából Maya.
-Palacsintát csináltam reggelire. Gyere egyél, addig szólok a lányoknak!
-Oké. -leült az asztalhoz.
Befutottam Hope szobájába. Szerencsére mindenki ott volt.
-Remélem mindent leszerveztetek, mert felkelt!
-Igen, nyugi. -mondta Emma.
-Húh, akkor jó. Na, gyertek enni!
Kimentünk és leültünk mi is az asztalhoz.
Eric szemszöge
Már pár órája utaztunk.
-Milyen messze van? -kérdeztem unottan.
-Nem sokára ott vagyunk, nyugi! -válaszolta Andy.
-Egy órája is ezt mondtad! Nem lehet, hogy eltévedtél?
-Haha, én sohasem szoktam eltévedni!
-Félre kéne állnunk! -mondta Alex.
-Miért? -kérdeztem.
-Mert wc-znem kell!
-Na jó félreállok! -mondta Andy.
Ameddig Alex elvégezte a dolgát, Andy és Edin megnéztem, hogy biztos jó fele megyünk-e.
-Na itt vagyok! -szállt be a kocsiba Alex.
-Srácok van egy kis gond! -mondta Andy.
-Micsoda?
-Fordítva néztem eddig a térképet! -nevetett Edin.
-Istenem, eddig csak Alex volt ennyire okos. -mondtam
-Hé haver ez fájt! -vágott szomorú arcot.
-Tudod, hogy csak viccelek! -nevettem.
-Na oké, akkor induljunk! -mondta Andy és elindult a jó irányba.
Maya szemszöge
A lányok egész nap olyan furán viselkedtek, mintha titkolnának valamit.
-Maya! -hallotta meg Hope hangját.
-Tessék? -bementem a szobájába.
-Öltözz ki!-adott a kezembe egy ruhát.
-Miért is?
-Mert ma leánybúcsúra megyünk!
-Ó, komolyan?
-Persze! Nem csak Ericnek lehet! De a miénk sokkal jobb lesz! -kacsintott.
-Akkor jó! Na felöltözök!
Gyorsan felöltöztem.
-Csini vagy! Gyere csináljunk egy képet.

@HopeSaade: @mayadarwinofficial ;) ♥
-Lányok mehetünk?-kérdezte Mira.
-Aha.
Kimentünk a szobából. Roxy meglátott és megfogta a karom.
Roxy szemszöge
-Csajszi! Gyere csináljunk egy képet!
-Oké. -mondta Maya.

@roxymorganofficial: @mayadarwinofficial ♥
-Na gyere menjünk már vár minket a kocsi.
Kimentünk a ház elé. Mindenki arra számított, hogy egy limuzin fog ott állni, de helyette egy fehér színű kisbusz volt ott.
-Ez micsoda? -néztünk Emmára.
-Nincs több limuzin, helyette ezt küldték.
-Oké, szálljunk be és irány a buli! -mondta Mira.
Beültünk a kis buszba.
-Egész kényelmes! -dőlt hátra a székben Emma.
-Inkább maradj csöndben! -mondta Hope.
Megérkeztünk az étteremhez.
-De szép! -mondta Maya.
-Igen, ezt én szerveztem! -mondta büszkén Tone.  -Menjünk be! Az egész étterem csak a miénk. Szóval ehetünk és ihatunk is bármit!

-Hmm, nyami! -ment be először Hope.
Mi is bementünk utána, de meg is álltunk az ajtóban. Az étterem tele volt emberekkel.
-Ez mi a franc?! -kérdezte Mira.

-Jó napot kívánok!  Megmondanák a neveiket? Ellenőriznem kell, hogy rajta vannak-e a listán.
-Elnézést kérek! -mondta Tone.  -De én mára leszerveztem ide egy leánybúcsút.
-Sajnálom, de muszáj volt kiadnunk a helyet, mivel a polgármester lányának ma van az esküvője. Nagyon sajnálom, de ma övék a hely. De pár utcával följebb van egy másik étterem!
-Köszönjük.
Kimentünk az étteremből.
-Ez egyre jobb lesz… -mondta Maya és csinált egy képet.

@mayadarwinofficial: Best...
-Nyugi! –öleltem meg.
-Lányok, van még egy rossz hírem. A csippendélek lemondták. Az egyikük megbetegedett és nélküle nem vállalják. -mondta Molly.
 @m0llys: I love this
Mindnyájan Mayara néztünk.
-Tudjátok mit? -kérdezte nevetve. -Menjünk haza nézzünk egy filmet és legyünk együtt beszélgessünk és nevessünk!
-Oké!
Beszálltunk a kis buszba és hazamentünk.
Eric szemszöge
Már kezdtem unni az autózást.
-Srácok, hova visztek engem legénybúcsúra, az északi-sarkra?!
-Haha, nem.
-Hé, emberek!! Megérkeztünk!
Kinéztem az ablakon és egy régi romos házat láttam.
-Ez mi?
-A neten jobban nézett ki! -mentegetőzött Alex.
-Nekem tetszik! -szállt ki a kocsiból Andy.
Mi is kiszálltunk. Odasétáltunk a házhoz.
-Kinyitja ki az ajtót? -néztem a többiekre.
-Te! -toltak az ajtóhoz.
Kinyitottam az ajtót.
-Halló?
Hirtelen fény gyúlt és egy öreg néni ült a székben.
-Ó, megérkeztetek? Gyertek beljebb!
Összenéztünk a srácokkal, de bementünk.
-És melyikkőtök is fog nem sokára esküdni? -felállt a székből. Egy vörös miniruha volt rajta.
-Ő! -mutatott rám Andy.
A néni odajött hozzám.
-Milyen jól nézel ki! Ülj le! -mutatott a székre.
-Nem, köszönöm. -mondtam és kifutottam a házból a fiúk pedig utánam röhögve.
-Ezt direkt csináltátok?
-Nem! -nevett Alex. -Esküszöm, hogy nem! A neten jól nézett ki!
-Látnod kellett volna az arcod!-mondta Edin.
-Haha. Inkább menjünk haza! -beültem a kocsiba. A fiúk az egész utat végig nevették.
Maya szemszöge
Egy jó kis csajos estét tartottunk. Megnéztünk pár filmet. Beszélgettünk. Úgy fognak hiányozni, remélem az esküvő után is így összefogunk jönni.
-Te csajszi, holnap esküvő! -mondta Mira.
-Tényleg!
-És várod? -kérdezte Hope.
-Hát persze miért ne várnám?! Nem sokára Mrs. Saade leszek!
-Igaz! -nevetett Hope.  -Én meg maradok Miss Saade.
-De nem sokáig, Zayn tuti elvesz nem sokára! -mondta Tone.
-Hát remélem!
Kocsi hangot hallottunk.
-Szerintem megjöttek! -futottam oda az ablakhoz.
Eric szemszöge
Hazaértünk a legénybúcsúból. Maya odafutott hozzám és megcsókolt.
Alex szemszöge
-Mindenki jöjjön a nappaliba! –kiáltottam.
-Igen? –kezdett ott mindenki összegyűlni.
Eric leszerettet volna ülni…
-Srácok, szerelmes vagyok! –Eric a szék mellé ült. Hope eldobta a tálcát amit a kezébe tartott Maya pedig félre nyelte a vizet.
-Ez a Sors! –mondta Zayn.
-Nem Sors máshol táncol. Ez a Végzett.
-Na jó ez mára túl nagy sok volt! Szerintem menjünk aludni! -mondta Maya.
-Oké.
-De Eric ma estére helyet kell cserélnünk! -mondta Hope.
-Igaz.
Gyorsan átpakolták a cuccaikat.
-Jó éjt May! -csókolta meg őt Eric.
-Neked is Kicsim!
Maya szemszöge /Másnap reggel/
-Maya! Kelj fel! -kiabált a fülembe Hope.
-A fülem.
-Jó reggelt! A fiúk elmentek itthonról ők máshol készülnek szóval nyugodtan kijöhetsz!
-Oké. -ásítottam egyet és kikeltem az ágyból.
Kimentem a szobából. Még nem mindenki ébredt fel, de Hope ide-oda szaladgált.
-Hope, te mióta vagy fent?
-Két órája kb.
-Húh!
-De gyere egyél! -tette elém a rántottát.
-Köszi.
Pár perc múlva a többiek is kijöttek enni.
Eric szemszöge
A fiúkkal egy kis házban készülődtünk az esküvőre.
-Várod már? -kérdezte Andy.
-Igen, nagyon szeretem Mayát. Mindig mellettem állt és támogatott nem is találhatnék nála tökéletesebb feleséget.
-Igen, Maya már csak ilyen. De nagyon vigyázz rá!
-Vigyázni fogok, ígérem!
-Gyertek enni, kész a kaja! -mondta Edin.
Kimentünk a konyhába és megreggeliztünk.
-Na akkor én elmegyek fürdeni!
-Oké.
Beálltam a hideg zuhany alá. Nagyon jól esett, végre teljesen felébredtem.
Maya szemszöge
Éppen hogy megreggeliztem, Hope elküldött fürdeni.
-De minek? Még olyan sok időnk van.
-Nincs, mert rajtad kívül nekünk hetünknek is el kell készülnünk.
-Igaz, akkor sietek.
Gyorsan megfürödtem és megmostam a hajamat.
-Itt vagyok!
-Oké. Ülj le a székbe! -mondta, vagyis inkább utasított Hope.
Gyorsan leültem.
-Tone csináld meg a haját. Mira tiéd a smink!
-Igenis! -mondták a lányok.
A többiek addig elmentek készülődni.
-Hope, gyere kész!
-Jövök! Maya, gyönyörű vagy! -ölelt át.
-Köszönöm!
Pár óra múlva mindenki elkészült.
-Akkor én is felveszem a ruhámat! -bementem a hálóba és felvettem a menyasszonyi ruhámat. -Jövök!
Kimentem a lányokhoz.
-Úristen! -csak ennyit tudtak mondani.
-Olyan szörnyű?-nevettem.
-Nem, gyere! -húzott oda Roxy a tükörhöz. -Gyönyörű vagy!
És tényleg. Mintha a tükörből nem is én néztem volna vissza, hanem egy gyönyörű lány.
-Jaj, gyertek ide! Nagyon szépen köszönök mindent! -mindenkit egyesével végig ölelgettem.
-Lányok itt a limuzin! Igen most tényleg az. -mondta Emma.
-A csokrod! -adta a kezembe Hope.
-Köszönöm!
Mindnyájan beültünk a limuzinba. Pár óra és férjnél leszek!
Eric szemszöge
Reggeli után tovább folytattuk a készülődést.
-Hogy nézek ki? -kérdezte Andy.

-Nagyon jól, de nem nekem kéne ezt kérdeznem?!
-Igaz, te vagy a vőlegény.
-Szóval, hogy nézek ki?
-Nagyon jól.
-Köszi! -pacsiztunk le.
Kimentem megkeresni Alexet.
-Alex, de jó, hogy itt vagy!
-Miért is?
-Csinálj rólam egy képet!
-Oké.
-Köszi.
Gyorsan fel is tettem instagramra.

@ericsaadeofficial: Go to the wedding. I love you @mayadarwinofficial ♥
-Hé srácok és mivel megyünk az esküvőre? -kérdezte Andy.
-Nyugi, intézkedtem! -mondta sejtelmesen Alex.
-Hogy ha kitalálod, hogy biciklin vagy lovas szekéren, nem tudom mit csinálok veled!-néztem Alexra.
-Nyugi, egy kényelmes járművel fogunk menni, ami öt perc múlva ideér. Szóval ha kész vagytok menjünk ki!
-Oké, akkor menjünk!
Kimentünk a ház elé és vártunk, közben Andy elszívott egy szál cigit.
-Te is kérsz Eric?
-Nem. Most már eldöntöttem, soha többet nem fogok cigizni!
-Ez az haver, én szurkolok!-fogta meg a vállam Andy.
-Látjátok?! Ott jön! -mutatott előre Alex.
-Egy limuzin?! -néztem Alexra.
-Bizony!
-Köszi! -öleltem meg.
-Ugyan, nincs mit. Inkább gyertek szálljunk be!
Beültünk a limuzinba. Nagyon kényelmes volt.
-Király vagy Alex! -mondta Andy.
-Ó, köszi, de tudtam.
-És megszólalt az egoista!
-Én nem vagyok az én csak tudom, hogy tökéletes vagyok!
Elkezdtünk nevetni. Elindult a limuzin. Kinéztem az ablakon. Már csak pár óra és feleségül veszem Mayát!
-Nézzétek megérkeztünk! -mutatott ki az ablakon Edin.
-És még időben is vagyunk! -néztem meg az órámat.
Kiszálltunk a kocsiból. Nagyon sok ember jött el.
-Eric! -hallottam meg egy kislány hangját. Körbenéztem, hogy ki lehet az.
-Amanda! Szia! -öleltem meg.

-Eljöttem az esküvődre! Szép lesz a menyasszony?
-Igen, nagyon.
-Akkor jó! -rám mosolygott és elfutott.
-De aranyos. Ő ki volt? -kérdezte Andy.
-Az unokatestvérem.
-Eric, szia! -jöttek oda a szüleim.
-Anya, Apa sziasztok!
-Eric, szerintem menned kéne! -mondták a srácok.
-Oké, hát köszönök mindent! -lepacsiztam velük és bementem a templomba.
Maya szemszöge
Pont időben értünk ide.
-Maya, mi bemegyünk! -szálltak ki a kocsiból a lányok.
-Oké.
-Ügyes leszel! -mosolygott rám Hope.
-Köszi!
Amikor odasétáltam a templom elé, már mindenki bent volt, kivéve apát.
-Szia Gyönyörűm!
-Apa! -megöleltem.
-Mehetünk?
-Igen!
Vettem egy mély levegőt. Megszólalt a harang és beléptünk a templomba. Körbenéztem, mindenki engem figyelt. Előre néztem és megláttam Ericet. Egy nagy mosoly jelent meg az arcomon. Olyan tökéletes, jobb férjet nem is találhattam volna!
Eric szemszöge
Kinyílt a templom ajtaja és belépett rajta Maya az Apukájával. Olyan gyönyörűen nézett ki. Megtöröltem a szemem.
-Vigyázz rá! -adta a kezembe az Apukája Maya kezét.
-Vigyázni fogok rá, abban biztos lehet!
Mayával egymásra mosolyogtunk és odafordultunk a paphoz.
-Azért gyűltünk ma itt össze, hogy az itt megjelent Eric Khaled Saade és Maya Darwin összeházasodhasson. Ha bárkinek van valami ellenvetése szóljon most, vagy hallgasson örökre!
Az egész templomban csend volt.
-Maya Darwin! Ígérem, hogy veled leszek jóban, rosszban, egészségben betegségben, míg a halál el nem választ! Köszönöm, hogy kitartottál mellettem és, hogy támogatsz! Nagyon szeretlek!
-Eric Khaled Saade! Ígérem, hogy veled leszek jóban, rosszban, egészségben betegségben, míg a halál el nem választ! Köszönöm, hogy vagy nekem és, hogy miattam megváltoztál! Nagyon szeretlek!
-Kérem csókolja meg a vőlegény a menyasszonyt!-mondta a pap.
-Örömmel! -és elcsattant az első hitvesi csók.
A templomban mindenki tapsolt és éljenzett. Kimentünk a templomkertbe ahol Maya eldobta a virágcsokrát.
-Figyeljetek lányok, dobom!
-Az enyém! -ugrált örömében Hope.
-Hát Zayn úgy tűnik készülhetsz! -mondtam neki.

-Ajaj, igen!
-Hé!-jött oda Hope! -Gratulálok Bátyus! -megölelt.
-Köszönöm!
Az egész násznéppel elmentünk az étterembe. Először Maya és az Apukája táncolt, utána következett a mi táncunk.
-Úgy szeretlek!-súgta a fülembe Maya.
-Én is Hercegnőm!
A tánc után ettünk és persze felvágtuk a tortát.
-Bátyus táncolunk?
-Persze!
Ameddig én Hopeval táncoltam, Maya Andyvel táncolt.
Maya szemszöge
Andyvel felkért táncolni, persze elfogadtam a felkérését.
-Nagyon sok boldogságot kívánok nektek!
-Köszönöm! -megöleltem.
Andy után még páran felkértek táncolni.

-Egy kis figyelmet kérek! -mondta Hope. -A házaspárnak van egy kis meglepetésünk!
-Úristen micsoda? Te tudod? -kérdeztem Erictől.
-Nem.
-Én se!
-A Bahamákon fogtok eltölteni pár csodás napot!
-Úristen! Köszönjük!
-Nincs mit, ezt az Ibizai útért cserébe kapjátok!
-Akkor megért titeket elhozni!-nevetett Eric.
-Igen!-nevettem én is.
-A taxi pár perc múlva megérkezik az étterem elé!-mondta Hope.
Kimentünk az étterem elé és megérkezett a taxi.
-Sziasztok! Jó utat!
-Köszönjük, sziasztok!
Beültünk a taxiba, ami kivitt minket a repülőtérre.
-Szeretlek Mr. Saade!
-Én is Mrs. Saade!-mosolyogtam rá és megcsókoltam

2 megjegyzés:

  1. Haha nem hiszem, hogy valaha is lesz ott új rész..xd
    Tetszik, bár ki gondolta volna?!;) xd
    Na de várom a nászutasat :DDD

    VálaszTörlés
  2. Huuuuuuha. :D Szerintem ez lett az eddigi legjobb resz,tobbet kene egyutt irnotok. :D Hope annyira aranyos. :33 A fiukon meg annyit nevettem... :'D Nagyon tetszett! :)))))

    VálaszTörlés