2014. augusztus 20., szerda

11. fejezet

Sziasztok Drágáim! :3

Ma van  Demi Lovato 22. születésnapja. Innen messziről is sok boldogságot kívánok neki.
Eddig minden blogomnál hagyománnyá vált, hogy a főszereplők születésnapját, nem csak dátum szerint írom, de pont azon a napon is.

Még a csodáknak is időre van szükségük ~ Hamupipőke

xx♥



Surprise 





Eric szemszöge 

Ma egy igazán különleges nap elé nézzünk, talán nekem a rehab óta a legfontosabb napom, együtt ünnepelhetem May-ával a születés napját… a huszonkettediket. Mennyi minden történt vele huszonkét év alatt. Nem tudhatom, hogy milyenek voltak a születés napjai, de a mai napból mind a legjobbat próbáljuk kihozni. Hogy magunknak? Nem! ez csak Maya napja, az év minden napján emberek közt van koncertezik, vagy segít nekik, soha nincs ideje magára, de ez a nap csak az övé lesz. Ezzel ígéretet teszünk magunknak, hogy nem mindig nekünk van szükségünk Maya-ra. Hiszen mindig segít mindenkinek.
-Jó reggelt Eric! –jött oda Tone. –Maya?
-Még alszik, szerinted tetszeni fog neki?
-Biztos tetszeni fog neki, de az is igaz, hogy nem mindenkinek éjszaka díszítik a party helyszínét.
-Tudom, de talán ettől is különlegesebb lesz.
-Talán, talán nem! De neki tetszeni fog. –mondta mosolyogva Tone. 

-Hey! Eric! Megvannak az ajándékok, de biztos, hogy még egyszer nem kerítek fel egy éjszaka is nyitva lévő plázát. –mondta Molly. 

-Köszönöm. –másztam le és átöleltem.
-Eric a lampionokkal mi legyen? –kérdezte Mira, és Andy. 


 
















-Ami a lapionokkal lenni szokott. –mondtam és folytattam a díszítést.
-Megvannak az ételek és az italok, a csajokkal bevásároltunk! –mondta Roxy. 

-Köszönöm! Akkor húzzunk bele  Maya egy óra múlva ébred.
Felfújtuk a  lufikat, feldíszítettük  a kertet a medencében kis rózsák úsztak.
-Megyek keltem Mayát. –mondtam.
-Eric várj! –szaladt oda Em. 

-Igen?
-Itt van ez a csokor add oda neki, hogy ne érezze magát elfelejtve…  -mondta Em. 


-És a konyhában van tea elkészítve neki. –mondta Emma. 

-A szekrénybe meg van csoki! –mondta Hope. 

-Köszönöm csajok! –öleltem meg őket.
Befutottam a házba és minden összekészítettem egy tálcára, majd bementem a szobába Maya-hoz, aki az ablak felé fordulva aludt. Leültem mellé, és megpróbáltam óvatosan felkelteni őt.
-Jó reggelt Szépség! Boldog születésnapot! –pusziltam meg az arcát.
-Jó reggelt! –nyitotta ki a szemét Maya. –Köszönöm! –csókolt meg.
-És már itt is van a mai nap első ajándéka. –adtam át neki.
-Első? –lepődött meg. –Köszönöm.
-Öltözz fel, és lent várlak fél óra múlva.
-Okay, valami meglepteséssel.
-Az titok!
Miután kikelt az ágyból megcsókolt és elment fürödni.
Én pedig leszaladtam a többiekhez.
-FÉL ÓRÁNK VAN ELKÉSZÜLNI! 
Mindenki berohant valahova készülődni.
Volt félóránk elkészülni, sőt kevesebb előbb ki kell érnünk, mint Maya-nak, hogy legyen meglepetés is.
Maya szemszöge

Fura, hogy minden hol le volt húzva redőny és rá volt írva, hogy nehogy felhúzd. Most az egyszer nem húztam fel. A fürdő ki voltak téve a kedven ruháim, hogy ezeket vehettem fel.  Kicsit fura volt, de mindenképpen belementem a játékba. Fél órán belül kimentem az udvarra. Senki nem volt sehol!
-Hahó! Valaki! –mentem hátra.
-BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT! –ugrottak elő egy bokorból.
-Ja de aranyosak vagytok! Köszönöm! –öleltem át mindenkit.
-Boldog születésnapot May! Tudom, hogy egy kicsit elkéstem, de hoztam valami nagyot, ami kint vár a ház előtt!-mondta Alex. 

-Egy mit?  -kérdeztem.
-Igazából, tudod, mindenki vett neked valamit de vettünk valamit közösen is menj ki és nézz meg! –mondta Andy.
-Hát jó!
Kimentünk a ház elé, és ott várt rám a kedven bandám.  
-Ugye ez nem azt jelenti, hogy mától minden születésnapodra, kedvenc énekesedet ide kell hívnom.
-De ez azt jelenti. –csókoltam meg.
-Szuper! Andy a következőt te rendeled! –mondta Eric.
-Nem Andy rendeli, az kizárt! Szívem te rendeled! –mondtam.
Eric szemszöge
Visszamentünk az udvarra és elkezdődött Maya huszonkettedik születés napi bulija.
-Maya! Boldog születésnapot! –mondta Zayn. 

-Köszönöm szépen.
Táncoltunk beszélgetünk közbe lassan besötétedett, majd a lampionok világítottak be mindent. 

-Eric ez gyönyörű! –mondta Maya. Közben sétálgatunk az udvaron végig. –Kiszervezte?
-Én! Meg a srácok segítettek! –öleltem át.
-Köszönöm! Gyönyörű lett. –csókolt meg.
-Nézd már csak mi vagyunk kint! –mondtam.
-Akkor bemegyünk mi is?
-Mehetünk! Valami filmet keressünk?
-Igen, nézzünk meg a Nagyfiúkat.
-Rendben.
Átöltöztünk és neki fogtunk filmet nézni.
Maya-t átkaroltam és úgy ültünk az ágyba filmet nézve.

1 megjegyzés:

  1. Heeeeey! :D OMG,totál elfeljtettem csekkolni a blogod a nyáron,so sorry. :( Na de most itt vagyok. :) Aweee,nagyon imádtam,olyan cukik. :3 ^^ Kb. hány részes lesz a blogod? ^^

    VálaszTörlés